Hier in de VS mis ik inderdaad toch wel wat nl producten. Natuurlijk zijn er genoeg andere dingen te vinden, maar een paar mis je altijd.
Vettigheid:
- frikadel speciaal
- mexicano pinda
- kroket
- een lekker puntzakkie patat oorlog
Overig:
- zoet broodbeleg (al heb ik al wel hagelslag en nutella gevonden)
- drop (mis vooral mn harlekijntjes en muntdrop)
- net als Robert: mn ECHTE heineken. In ieder geval heb ik nog mn import bier, in plaats van dat piswater hier, haha.
Buiten dat zijn hier en daar wat internationale winkels en zelfs nederlandse winkels (ongeveer 2 uur rijden) waar stroopwafels, pepermunt en poffertjesmix ed te verkrijgen zijn. Dus als ik daar in de buurt ben zorg ik dat ik daar wat van insla.
Wat wel weer fijn is hier dat bepaalde dingen goedkoper zijn dan in NL en ook een hoop lekkere dingen te verkrijgen zijn (nee, ik bedoel niet alleen junkfood). Ik moet zeggen dat de VS, in ieder geval in deze staat, behoorlijk op de gezonde toer is. Er is bij veel fastfood ketens dan ook heerlijk gezond spul te koop. En dan natuurlijk al de mexicaanse restaurants hier, heerlijk!

Uit eten is hier ook een stuk goedkoper dan in NL, voor 15 euro kun je hier een heerlijk topstukkie biefstuk krijgen met groenten en alles erbij. 30 euro per persoon hier is behoorlijk duur uit eten gaan.
Oh ja, ik mis de hollandse curry saus!!!