Member details

Hyvers in het buitenland

Sort by: -Old first- | New first

11 May 2006, 10:22
Hoi, ik woon in Duitsland, in Erfurt, eerst voor mn studie en nu ben ik hier aan het werk. Volgens mij zitten er hier aardig wat mensen die in Duitsland wonen. Wie wonen er nog meer in Duitsland en hoe bevalt het?
12 May 2006, 20:43
Ja hier is er nog 1

Woon nu in Wildau (bij berlijn)

Bevalt op zich goed... Maar mis mn vriendin uit Nederland toch wel.. gelukkig is het maar voor 2 semesters (ik studeer hier ;-) )
17 May 2006, 01:39
Hoi,
En hier is dan de 3e...
ik woon in München,omdat mijn vriend hier vandaan komt.
Ik begin gelukkig na vijf maanden steeds meer te wennen....:-d
17 May 2006, 14:04
Ha, in München heb ik ook een poosje gewoond, best goed uit te houden daar toch? Ik vond het wel een mooie stad en echt superrelaxed zo dicht bij de alpen! En in de zomer is München helemaal fijn, met al die Biergärten, je moet er aan wennen maar het heeft wel wat, al die dirndls en lederhosen ;-)
19 May 2006, 12:56
Hai, ik woon ook in Duitsland, in Leipzig.
19 May 2006, 17:37
Gezellig al die Duitsers (Duits-Nederlanders ;-) ) Ik woon zelf in Berlijn! Semestertje studeren hier!
19 May 2006, 20:09
Ik wou net zeggen ik voel me niet echt een duitser... Wou ik ook ff zo houden :-p
20 May 2006, 20:25
Keulen ook aanwezig hoor!!

Super stad super mensen. Jammer dat het land zo groot is (ja ik weet, Canada of China zijn natuurlijk veel groter... Maar zou toch graag nog eens in München kijken.. Vond Berlijn al een aardig stukje rijden..)

Anyways, ik denk trouwens dat er andere landen zijn waar ook aardig wat NLers wonen, maar Duitsland is gewoon lekker dichtbij:driving:

Mocht iemand eens in de buurt zijn of een stadrondleiding willen, dan wete jullie me hier te vinden!:cheers:
30 May 2006, 13:53